Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY DIGIKSEFT.CZ
I. Základní ustanovení
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
Prodávající / poskytovatel služeb:
Zdeněk Jindra
IČ: 72967315
DIČ: CZ8212053586
Sídlo: Macharova 719, 542 32 Úpice
E-mail: ZdendaJindra@seznam.cz
Telefon: 720 388 908
Web: www.digikseft.cz
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím (objednatelem), který si prostřednictvím internetového obchodu www.digikseft.cz
-
objednává digitální marketingové služby, zejména PR články, reklamní služby, služby sociálních sítí, linkbuilding, grafické práce, AI obsah, videa a další digitální služby.
-
Ustanovení obchodních podmínek tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytování služeb. Odchylné ujednání má přednost před obchodními podmínkami.
-
Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
II. Informace o službách a cenách
-
Informace o službách, jejich rozsah, popis a cena jsou uvedeny u jednotlivých položek v internetovém obchodě. Ceny jsou konečné včetně DPH a všech poplatků.
-
Prezentace služeb má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně každé poptávky.
-
Ceny platí po dobu jejich zobrazení v internetovém obchodě. Individuální ceny lze sjednat dohodou.
-
Neúčtují se žádné náklady na dopravu ani balné. Vše je dodáváno digitálně.
-
Slevy nelze kombinovat, pokud není domluveno jinak.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
-
Náklady na komunikaci na dálku si hradí kupující sám.
-
Objednávku lze provést přes zákaznický účet nebo bez registrace pomocí objednávkového formuláře.
-
Kupující volí druh služby, rozsah, varianty a způsob platby.
-
Před odesláním objednávky může kupující údaje zkontrolovat. Odesláním potvrzuje seznámení s obchodními podmínkami.
-
Po odeslání je kupujícímu zasláno potvrzení o přijetí objednávky na e-mail. Toto potvrzení představuje uzavření smlouvy, pokud není u služby uvedeno jinak.
-
Nelze-li objednávku splnit, zašle prodávající pozměněnou nabídku. Smlouva je uzavřena jejím přijetím kupujícím.
-
Potvrzené objednávky jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit pouze do okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím.
-
Pokud se vyskytne technická chyba v ceně, není prodávající povinen službu poskytnout za chybnou cenu. Kupující bude informován o správné ceně.
IV. Zákaznický účet
-
Registrací získává kupující přístup ke svému účtu, kde může sledovat objednávky.
-
Kupující je povinen uvádět pravdivé údaje a aktualizovat je.
-
Přístup k účtu je chráněn heslem, které kupující nesmí sdílet.
-
Prodávající může účet zrušit při nečinnosti nebo porušení podmínek.
-
Účet nemusí být dostupný nepřetržitě z důvodu údržby.
V. Platební podmínky a dodání služeb
-
Kupující může cenu uhradit převodem na účet nebo prostřednictvím platební brány (pokud je dostupná).
-
Cena je splatná před poskytnutím služby, není-li u konkrétní služby uvedeno jinak.
-
Služba je poskytována až po připsání platby.
-
Služby jsou doručeny publikací PR článku, dodáním digitálních materiálů na e-mail či jiným sjednaným způsobem.
-
Daňový doklad je zasílán elektronicky.
-
U služeb nevzniká vlastnické právo jako u fyzického zboží.
VI. Odstoupení od smlouvy
-
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy do doby zahájení poskytování služby.
-
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud:
– služba již byla zahájena na jeho výslovnou žádost,
– jde o digitální obsah nedodávaný na hmotném nosiči,
– jde o službu přizpůsobenou na míru (např. PR článek, grafika, AI tvorba). -
Odesláním objednávky kupující souhlasí se zahájením plnění před uplynutím 14denní lhůty a bere na vědomí, že tím právo na odstoupení zaniká.
-
Pokud služba nebyla zahájena, může kupující odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. Odstoupení se zasílá e-mailem.
VII. Reklamace služeb (práva z vadného plnění)
-
Prodávající odpovídá za to, že služba bude dodána v dohodnutém rozsahu a kvalitě.
-
Za vadu se považuje zejména:
– nedodání služby,
– dodání služby opožděně,
– podstatná chyba či nesprávné provedení. -
Kupující může požadovat:
– doplnění či opravu služby,
– přiměřenou slevu,
– odstoupení od smlouvy při podstatné vadě. -
Reklamaci lze uplatnit e-mailem. Prodávající rozhodne nejpozději do 30 dnů.
VIII. Doručování
-
Veškerá komunikace může probíhat elektronicky.
-
Kupující doručuje korespondenci na e-mail prodávajícího. Prodávající doručuje na e-mail kupujícího uvedený v objednávce.
IX. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce
Dozor nad ochranou spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.
X. Závěrečná ustanovení
-
Smluvní vztah se řídí právem České republiky.
-
Prodávající není vázán žádným kodexem chování.
-
Obsah webu je chráněn autorským právem. Je zakázáno jej kopírovat bez souhlasu prodávajícího.
-
Prodávající nenese odpovědnost za zásahy třetích osob do webu.
-
Kupující přebírá riziko změny okolností dle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
-
Obchodní podmínky jsou archivovány elektronicky a nejsou veřejně přístupné.
-
Prodávající může tyto podmínky měnit. Platná verze je zveřejněna na webu.
-
Součástí obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (použitelný pouze u služeb, které nebyly zahájeny).
