Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY DIGIKSEFT.CZ

I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  2. Prodávající / poskytovatel služeb:
    Zdeněk Jindra
    IČ: 72967315
    DIČ: CZ8212053586
    Sídlo: Macharova 719, 542 32 Úpice
    E-mail: ZdendaJindra@seznam.cz

Telefon: 720 388 908
Web: www.digikseft.cz

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím (objednatelem), který si prostřednictvím internetového obchodu www.digikseft.cz

  1. objednává digitální marketingové služby, zejména PR články, reklamní služby, služby sociálních sítí, linkbuilding, grafické práce, AI obsah, videa a další digitální služby.

  2. Ustanovení obchodních podmínek tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytování služeb. Odchylné ujednání má přednost před obchodními podmínkami.

  3. Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

II. Informace o službách a cenách

  1. Informace o službách, jejich rozsah, popis a cena jsou uvedeny u jednotlivých položek v internetovém obchodě. Ceny jsou konečné včetně DPH a všech poplatků.

  2. Prezentace služeb má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně každé poptávky.

  3. Ceny platí po dobu jejich zobrazení v internetovém obchodě. Individuální ceny lze sjednat dohodou.

  4. Neúčtují se žádné náklady na dopravu ani balné. Vše je dodáváno digitálně.

  5. Slevy nelze kombinovat, pokud není domluveno jinak.

III. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Náklady na komunikaci na dálku si hradí kupující sám.

  2. Objednávku lze provést přes zákaznický účet nebo bez registrace pomocí objednávkového formuláře.

  3. Kupující volí druh služby, rozsah, varianty a způsob platby.

  4. Před odesláním objednávky může kupující údaje zkontrolovat. Odesláním potvrzuje seznámení s obchodními podmínkami.

  5. Po odeslání je kupujícímu zasláno potvrzení o přijetí objednávky na e-mail. Toto potvrzení představuje uzavření smlouvy, pokud není u služby uvedeno jinak.

  6. Nelze-li objednávku splnit, zašle prodávající pozměněnou nabídku. Smlouva je uzavřena jejím přijetím kupujícím.

  7. Potvrzené objednávky jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit pouze do okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím.

  8. Pokud se vyskytne technická chyba v ceně, není prodávající povinen službu poskytnout za chybnou cenu. Kupující bude informován o správné ceně.

IV. Zákaznický účet

  1. Registrací získává kupující přístup ke svému účtu, kde může sledovat objednávky.

  2. Kupující je povinen uvádět pravdivé údaje a aktualizovat je.

  3. Přístup k účtu je chráněn heslem, které kupující nesmí sdílet.

  4. Prodávající může účet zrušit při nečinnosti nebo porušení podmínek.

  5. Účet nemusí být dostupný nepřetržitě z důvodu údržby.

V. Platební podmínky a dodání služeb

  1. Kupující může cenu uhradit převodem na účet nebo prostřednictvím platební brány (pokud je dostupná).

  2. Cena je splatná před poskytnutím služby, není-li u konkrétní služby uvedeno jinak.

  3. Služba je poskytována až po připsání platby.

  4. Služby jsou doručeny publikací PR článku, dodáním digitálních materiálů na e-mail či jiným sjednaným způsobem.

  5. Daňový doklad je zasílán elektronicky.

  6. U služeb nevzniká vlastnické právo jako u fyzického zboží.

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy do doby zahájení poskytování služby.

  2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud:
    – služba již byla zahájena na jeho výslovnou žádost,
    – jde o digitální obsah nedodávaný na hmotném nosiči,
    – jde o službu přizpůsobenou na míru (např. PR článek, grafika, AI tvorba).

  3. Odesláním objednávky kupující souhlasí se zahájením plnění před uplynutím 14denní lhůty a bere na vědomí, že tím právo na odstoupení zaniká.

  4. Pokud služba nebyla zahájena, může kupující odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. Odstoupení se zasílá e-mailem.

VII. Reklamace služeb (práva z vadného plnění)

  1. Prodávající odpovídá za to, že služba bude dodána v dohodnutém rozsahu a kvalitě.

  2. Za vadu se považuje zejména:
    – nedodání služby,
    – dodání služby opožděně,
    – podstatná chyba či nesprávné provedení.

  3. Kupující může požadovat:
    – doplnění či opravu služby,
    – přiměřenou slevu,
    – odstoupení od smlouvy při podstatné vadě.

  4. Reklamaci lze uplatnit e-mailem. Prodávající rozhodne nejpozději do 30 dnů.

VIII. Doručování

  1. Veškerá komunikace může probíhat elektronicky.

  2. Kupující doručuje korespondenci na e-mail prodávajícího. Prodávající doručuje na e-mail kupujícího uvedený v objednávce.

IX. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce

 

Dozor nad ochranou spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.

X. Závěrečná ustanovení

  1. Smluvní vztah se řídí právem České republiky.

  2. Prodávající není vázán žádným kodexem chování.

  3. Obsah webu je chráněn autorským právem. Je zakázáno jej kopírovat bez souhlasu prodávajícího.

  4. Prodávající nenese odpovědnost za zásahy třetích osob do webu.

  5. Kupující přebírá riziko změny okolností dle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

  6. Obchodní podmínky jsou archivovány elektronicky a nejsou veřejně přístupné.

  7. Prodávající může tyto podmínky měnit. Platná verze je zveřejněna na webu.

  8. Součástí obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (použitelný pouze u služeb, které nebyly zahájeny).